Friday, December 23, 2005

Loverman

Σήμερα διάβασα μια κριτική βιβλίου στην City Press. Την κριτική την έχει γράψει ο Γιώργος -Ικαρος Μπαμπασάκης κι αναφέρεται στο βιβλίο

Nick Cave
Μπαλλάντες για φόνους και άλλα τραγούδια
της Σοφίας Νικολαίδου

Ένα τραγούδι λοιπόν το "Loverman":

Ο εραστής ! Από την μέρα της δημιουργίας
Ως τους αιώνες των αιώνων ως να τελειώσει ο χρόνος και πιο πέρα
Πέταξε το φουστάνι, κατεβαίνω, είμαι ο εραστής σου
Γιατί είμαι αυτό που είμαι, αυτός που είμαι, αυτός που είμαι
Ε για τον ΕΡΩΤΑ μωρό μου
Ρ για το ΡΩΤΑ να μαθαίνεις
Α για το ΑΧ που θα πονέσεις
Σ για το σκότωσε
Τ για "ΤΥΡΑΝΝΗΣΕ"
Η για τη βαριά σου ΗΤΤΑ
Σ για την φονική ΣΙΩΠΗ
Θα γίνω εραστής σου! Μέχρι το τέλος το πικρό
Ως κάθε βασιλείου τον εμπρησμό
Εις τους αιώνες των αιώνων και τους αιώνες των αιώνων
Αμήν
Είμαι ο εραστής σου
Βοήθησε, μωρό μου, βοήθησε με
Γιατί είμαι αυτός που είμαι, αυτός που είμαι, αυτός που είμαι
Είμαι ο εραστής σου!

1 Comments:

At 2:27 PM, Blogger Παπαρούνα said...

δεν είναι υπέροχος;
-αν και η ποίηση ή οι στίχοι που μεταφράζονται χάνουν μεγάλο μέρος της γοητείας τους..-

 

Post a Comment

<< Home